Продавець Дешевше оптом ПП Левчук А.А. розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
378 відгуків
Мінімальна сума замовлення - 3000 грнПридбати
Геологів 3/1, Хмельницький, Україна
+380 (67) 188-64-28
Дешевше Оптом

Історія

Історія

Історія футболки

Неможливо уявити собі гардероб сучасної людини без футболок. У кожної людини їх кілька – на всі випадки життя. Це культова частина стилю рокерів, необхідна частина одягу спортсменів і робітників. Сьогодні важко навіть повірити в те, що ще років 70 тому футболок не мали зовсім.
Хто і коли подав ідею створення футболки достеменно невідомо. Але можна з упевненістю заявити, що масове виробництво почалося в Америці, в 1941 році. Саме тоді японська атака на Перл Харбор змусила уряд формувати нову, більш численну армію. В результаті, було покликане кілька мільйонів солдатів, яких треба було взути й одягнути. От тоді й з'явилися перші футболки з бавовни, як удосконалений варіант форми британських військових. Вони могли бути верхнім одягом на судні біля берегів Тихого океану і нижній сорочкою в більш холодному кліматі. Армійська нижня сорочка отримала в англійській мові (точніше ― в його американській версії) офіційне ім'я t-shirt (Т-подібна сорочка). І лише прийшовши в СРСР в якості спортивного одягу, отримала знайому нам назву "футболка", дійсно ставши елементом футбольної форми та культовим атрибутом для вболівальників та гравців.
Довгий час вони залишалися привілеєм армії і випускалися тільки одного кольору ― білого. У світ моди футболка увірвалася завдяки кіно. У 1951 році її вперше показали широкій публіці в кінофільмі «Трамвай «Бажання». Головний герой, якого грав Марлон Брандо, виглядав у ній так органічно, рельєфно і мужньо, що відразу стало зрозуміло ― це нова модна тенденція. А найбільш відомим фільмом, що спричинило за собою неймовірну моду на футболки, по праву вважається "Бунтар без причини" з Джеймсом Діном (1955). Неодноразово з'являючись в "нижньому білизна" на широкому екрані, актори робили великий вплив на просування футболок в маси. Дешева, зручна і практична, вона увірвалася у світ, ставши улюбленої мільйонами.
У 1960-х люди вперше додумалися до того, що футболки можна не просто носити – на них можна робити написи і фото! Ясна річ, без хіпі тут не обійшлося: в основному вони наносили на свої футболки різні соціальні напису, починаючи з звичайного тітан і закінчуючи розгорнутими маніфестами проти війни у В'єтнамі. Божевільні панки в не менш божевільних 70-х зробили футболки втіленням брутальності, сексу і крові: Sex Pistols, наприклад, любили тусуватися в футболках з королевою Єлизаветою, утыканной шпильками, або з написом I Hate Pink Floyd. Футболка перетворилася в «розмовляючу річ»: з її допомогою протестували, страждали, раділи, вимагали... і творили історію! До вісімдесятим тенденція стала помітною завдяки британці Катарін Хемнетт — вона зробила футболки з текстами на кшталт «Frankie Say Arm The Unemployed» («Френкі каже: «Озброюємо безробітних») та «58% don't Want Pershing» («58% не схвалюють «Першинг»; мова йде про розміщення ракетної установки Pershing на території Великобританії). Попит на футболки ріс як лавина, найпопулярніші написи штампувалися мільйонами – наприклад, легендарна Shit Happens або i'm With Stupid

З предмета масової культури футболка непомітно стала прагнути до виділення свого носія. І якщо для одних оригінальність досягається актуальними написами, для інших на першому місці вінтаж. Секонд-хендів бігають натовпи колекціонерів з божевільними очима, фанатично розшукують, наприклад, радянську футболку з олімпійським ведмедиком і емблемою «Олімпіада-80». Їх підтримує потужний фронт модників – кому, як не їм, відомо, що справжній вінтаж – це архимодная річ, яка буде покруче футболок-одноденок.
Але всі вони сходяться на одному: футболка – це не просто шмотка, «одна з» вашої шафи. Це щось більше, це річ з душею, річ, за якою стоїть велика історія і славне минуле. А також... велике майбутнє, звичайно!

Поява повнокольорового шовкографії дозволило, нарешті, промисловим способом наносити малюнок на тканину. Спочатку це були зображення кращих музикантів того часу. Купити таку футболку було складно, так як, вони продавалися в основному на концертах в якості реклами. Але незабаром стало зрозуміло, що це новий широкомасштабний вид бізнесу. Реклама на футболках, можливість просто і швидко створити неповторний стиль співробітників, розширення візуальних можливостей при проведенні промо-акцій – все це призвело до того, що футболка зі стильним зображенням стала однією з основних потреб рекламного ринку.
Зараз культові футболки — як і раніше в першу чергу майданчики для маніфестів. Тільки повідомлення, які вони несуть, як правило, не так заполітизованими, більше поверхові й повідомляють насамперед про приналежність до субкультури. Юний англієць Генрі Холланд зробив собі ім'я на написах, які зрозумілі тільки людям, так чи інакше мають відношення до фешн-індустрії. Це віршики, в яких задіяні імена знаменитих дизайнерів і моделей: кшталт «Do Me Daily Christopher Bailey» (звернення до креативного директора марки Burberry) або «Now You Know who's Boss Kate Moss».

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner