Футболкова реклама - креативні рішення
Футболки з простого предмета одягу давно перетворилися на новий засіб масової інформації, за допомогою якого можна вирішувати практично будь-які бізнес-завдання. За допомогою футболки можна не тільки продемонструвати систему своїх цінностей і настрій, але і навіть соціальне самосвідомість.
Наприклад, один школяр в США у судовому порядку домігся права носити в школу футболку-політичну агітку, на якій зображений Джордж Буш, а під малюнком був напис «International Terrorist».
Всі маркетологи і піарники давно визнали футболки одним з кращих рекламоносіїв. А для багатьох компаній зараз реклама на футболках стала великою статтею маркетингового бюджету. Що ж, цікаво подивитися, до чого додумалися маркетологи деяких компаній? Пропонуємо Вам огляд найцікавіших рекламних рішень на футболках.
2008 рік став для марки Music Connection періодом ребрендингу. Нове ім'я звучало так: Marshall Music. Щоб поліпшити запам'ятовування нової назви компанії, було вирішено випустити промо-футболки. У підсумку ці футболки придбали таку популярність, що їх продажем стали займатися далеко за межами міста Кейп-Тауна, де і знаходиться компанія.
А ось всесвітньо відома компанія «FedEx» одного разу розробила такі промо-футболки. Кожен, хто їх одягав, ставав кур'єром компанії «FedEx».
PowerHouse Health Club – мережа міжнародних оздоровчих центрів у своїй рекламі вирішила відійти від вже звичного і набридлого слогану а-ля «Хочеш схуднути?», який часто використовується в подібних кампаніях. Вони вирішили випустити футболки з клапаном, як думаєте для чого? Для «спускання» жирку. Так компанія спробувала поліпшити суспільне здоров'я і збільшити свою популярність. І у них це вийшло – футболки з «родзинкою» у вигляді клапана багатьом припали до смаку.
Можливо, проблему суспільного здоров'я не вирішили, зате свою популярність у багато разів примножили.
Футболки давно визнали дуже ефективним рекламоносієм. Перед прем'єрою фільму «Я робот» маркетингове агентство з США Brand Marketers випустив футболки з вбудованим РК-монітором. У ці футболки нарядили промоутерів, які біля входів в кінотеатри рекламувало фільм – на РК-моніторах демонструвалися фрагменти кінокартини. Пропонуємо Вам подивитися, на що вистачило фантазії маркетологів.
Індійське рекламне агентство Bates Enterprise для реклами дієтичної Коли теж вирішило випустити промо-футболки. На цих футболках намальована розмітка – на скільки потрібно буде вшити одяг тим, хто буде регулярно пити дієтичну Колу.
Відомий в Канаді персональний тренер Rolland Semprie замовив у агентства для своєї промоції футболки. Креативщики придумали ось що: на футболках була розмітка, показує якість тренування за рахунок кількості поту, який виділявся у спортсменів за певні проміжки часу. Всім клієнтам тренера ідея дуже сподобалася – вони придбали футболки на випадок, якщо доведеться тренуватися без Роланда.
Схожа ситуація з футболками бразильського агентства Talent, на яких через поту проявлялося зображення медалі на стрічці з написом «Тільки зусилля приведуть до перемоги».
Креативщики мережі швидкого харчування в Швейцарії скористалися правилом «Все геніальне – просто» і написали меню закладів на футболках. Задоволені відвідувачі з задоволенням читали меню на грудях офіціанток-красунь.
А вот пивоваренная компания из Дании специально для любителей пива, которые обладают пивным брюшком, выпустила футболки с настоящей подставкой под любимый напиток.
Весьма оригинальная идея была придумана и воплощена в Коломбии, где центр пластической хирургии выпустил футболки на которых сзади было написано «antez» то есть «до», а на груди «despues» то есть «после». Таким образом, они воплотили идею того, как преображаются некоторые барышни после операции по увеличению груди.
Креативщики из агентства Саудовской Аравии не преминули воспользоваться знаменитым символом группы The Rolling Stones. Так вони прорекламували дуже-дуже гострий соус.
Ось такі цікаві ідеї відвідали голови рекламників. Всі вони були сприйняті любителями футболок на ура.